Thursday 6 June 2019

God is daar


Jeremia 29 : 11 Ek weet wat Ek vir julle beplan, sê die Here: voorspoed en nie teenspoed nie; Ek wil vir julle 'n toekoms gee, 'n verwagting!

Die sleutelwoorde in hierdie vers is “Ek weet”.  God weet presies wat Hy vir ons beplan.  Niks gebeur per toeval of per ongeluk. 

Ons weet natuurlik nie wat die toekoms inhou nie en daarom word ons soms onverhoeds betrap wanneer iets onverwags gebeur.  Soms laat dit ons verwese en mismoedig; dalk selfs oorweldig.  Ons verstaan nie hoekom hierdie dinge met ons gebeur nie. 

Miskien moet ons, ons perspektief verander.  Die situasie het nie vir God onverhoeds betrap nie.  Saam met die teenspoed ontvang ons ook die krag, deursettingsvermoë en vasberadenheid om daardeur te kom. (1 Petrus 1 : 6-7 beproewinge kan daar wees)

God het steeds die uitkoms, toekoms en verwagting in gedagte.  Selfs te midde van jou omstandighede sal jy God se ondersteuning ervaar.  Jy is Sy gesalfde.  Jy is geseën.  Jy is die kop en nie die stert nie. 

Die Een wat vir jou is, is groter as die magte teen jou.  Vertrou God.  Gee Hom ‘n kans om ‘n Waarmaker van Sy Woord te wees.  Hy is saam met jou soos in Psalm 23 : 4  Selfs al gaan ek deur donker dieptes, sal ek nie bang wees nie, want U is by my. In u hande is ek veilig.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...