Sunday 9 June 2019

Vreugde


1 Thessalonisense 5 : 16 – 18  Wees altyd bly.  17 Bid gedurig. 18 Wees in alle omstandighede dankbaar, want dit is wat God in Christus Jesus van julle verwag

Besef jy dat God wil sien dat jy altyd vol vreugde is?  Hy wil sien dat jy gelukkig en sorgvry is.  Dit verbly Hom as jy gelukkig is oor jou lewe, veral ten spyte van jou omstandighede.  Kry jy dit reg? 

Ek sukkel nogal om vrolik te bly as ek uitdagings ervaar, maar ek het onlangs besef dat dit eintlik van ongeloof getuig as ek met ‘n lang gesig rondloop deur sulke tye. Dink bietjie hieroor.  Mense kyk na jou en my en hul sien ‘n langgesig, maar hul weet teen die tyd dat ons gelowiges is.  In hul binneste kan hul dan begin wonder:  “Uhmm lyk my nie hy/sy het veel hoop dat hul God vir hul gaan deurkom nie.”

Dis ‘n klap in God se gesig.  Daarteenoor kan ons vreugde te midde van ons omstandighede ander bemoedig, veral as ons dit bevestig met woorde soos:  “Ek sal nie hoop verloor nie. Ek kan glimlag, want uitkoms is net om die draai.   As kind van God verloor ek nooit hoop nie…” 

Daar is eintlik krag in vreugde.  Jy kan nie kla en jubel op dieselfde tyd nie.  En om te jubel met ‘n lang gesig gaan ook sukkel.  En ja, dalk is jy van nature ‘n ernstige persoon, maar jy kan jouself leer om vreugde te toon. 

Kinders lag veel meer as volwasseners en jy weet dat ons almal eens op ‘n tyd ‘n kind was.  Wees weer kinderlik gelukkig.  Vertrou God soos ‘n kind en lag soos ‘n kind… sorgvry.  Dis so jammer dat ons verleer om te lag.  Die lewe is beslis nie ‘n piekniek nie, maar dan, dis darem ook nie ‘n begrafnis nie.

Besluit eenvoudig:  “Van vandag af neem ek my vreugde terug.  Kyk verby jou probleme, want dis in elk geval buite jou beheer.  God het dit onder beheer, glo my.  Niks verras Hom nie.  Om die waarheid te sê, “Sy krag kom juis tot volle werking wanneer ons swak is.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...