Tuesday 21 May 2013

Vrugte van die Gees


Galasiërs 5 : 22   Die vrug van die Gees, daarteenoor, is liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedhartigheid, getrouheid,

In ons kerk is daar ‘n bejaarde egpaar.  Die tannie kan nog maklik stap, maar die oom gebruik ‘n loopraam en hy’t ‘n gehoorapparaat.  Daar was nog nie een Sondag dat ek die tannie ongeduldig sien optree het teenoor die oom nie.

Die karwag groet altyd vriendelik en probeer altyd help om die swaar sakke in die motor te laai, maar sommige mense behandel hul kortaf en meerderwaardig.

In die verkeer kyk ek na mans en vrouens in dieselfde motor.  Elkeen kyk in ‘n ander rigting en dit wil voorkom of daar geen kommunikasie is nie.  Soms sien ek ook mense wat duidelik in ‘n woordewisseling betrokke is.  Min kere is daar diegene wat uit hul maag lag en vrolik gesels.

By die skool waar ouers hul kinders oplaai, sien ek party ouers groet skaars hul kinders as hul in die motors klim, terwyl ander weer soengroet en sommer so hand op die skouer saam die sakke inlaai.

Die kassiere en pakkers by die supermark kyk verbaas na jou as jy hul opreg bedank en tot siens wuif.

Is dit omdat ons almal so vasgevang is in ons eie probleme?  Of het ons vergeet van die vrugte van die gees?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...