Sunday 28 July 2013

Is jy skaam?


Matteus 10 : 42  Wie aan een van hierdie geringstes net 'n beker koue water gee omdat hy my dissipel is, sál sy beloning kry. Dit verseker Ek julle.”

As jy na Christene kyk, is daar min van ons wat voortdurend geloofwaardigheid uitstraal.  Wanneer mense na jou kyk gedurende die dag, behoort jou optrede teenoor ander, jou woorde, jou dade as’t ware ‘n demonstrasie van ‘Christenwees’ wees. 
Soms uiter ons woorde wat ons gebrek aan geloof demonstreer eerder as ons vertroue in God.  Meeste van tyd is ons woorde en dade die enigste Bybel wat iemand daardie dag te lese sal kry.  Ons behoort Jesus se arms en voete hier op aarde te wees.  Dit beteken nie noodwendig dat ons die Sendingveld moet invaar nie.  Even the rich are hungry for love, for being cared for, for being wanted, for having someone to call their own. We think sometimes that poverty is only being hungry, naked and homeless. The poverty of being unwanted, unloved and uncared for is the greatest poverty. We must start in our own homes to remedy this kind of poverty.” Mother Theresa

Wanneer iemand mismoedig is, moet ons hul optel met ‘n sagte woord of ‘n koppie koffie.  As iemand ons tenakom, moet ons hipoteties gesproke, die ander wang draai.  Daar is soveel wat op ander trap, en so min Barmhartige Samaritane.  Ons kan ‘n groot verskil in die wêreld maak deur vir ander ‘n voorbeeld te stel eerder as om Bybelversies aan te haal. 

Wanneer jy vanaand in die bed klim, kan jy terugkyk en sien waar jy ‘n positiewe verskil gemaak het of is jy skaam oor jou doen en late?

 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...