Thursday 31 July 2014

Die Wederkoms

Markus 13 : 32 Tog ken niemand die presiese datum en tyd wanneer hierdie dinge sal gebeur nie – ook nie die engele in die hemel of selfs die seun nie.

Hier staan dit swart op wit in Die Bybel – niemand, selfs nie die Engele of die Seun (Jesus) weet wanneer Hy weer na die aarde sal kom nie.  En tog, soos daar voorspel is, sal daar baie valse profete wees wat ons sal mislei en laat glo dat die einde van die wêreld op ‘n spesifieke dag of datum gaan plaasvind.

Wanneer daardie dag aanbreek sal dit vir Sy kinders ’n heuglike dag wees. Ek dink nie eens ek het woorde om te beskryf hoe dit vir my sal voel as ek Sy wederkoms ervaar nie. Markus 32 : 26  En dan sal die mense vir My, die Seun van die Mens, in geweldige krag en heerlikheid op die wolke sien kom.

Waarmee sal jy besig wees?  Jy gaan Hom hoor aankom en jy gaan weet Hy’s hier, of jy nou gelowig is of nie. En “there will be no place to hide”, want vers 26 vervolg:  “Dan sal ek my engele uitstuur om my uitverkorenes uit al vier windstreke bymekaar te maak.
As ek of jy nie een van daardie uitverkorenes is nie, is die vooruitsigte ‘n nagmerrie en ewige lyding wat ons, ons nooit eens sal kan voorstel nie – die hel.


Daar is nog tyd. Kry jou lewe in orde.  Wees gereed vir sy koms.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...