Monday 12 October 2015

Beloftes

Hebreërs 6 : 13 – 14  Toe God aan Abraham die belofte gemaak het, het Hy gesê:  “Ek sal jou beslis ryklik seën en jou ‘n baie groot nageslag gee.”

Hoe onmoontlik dit ook al vir die kinderlose Abraham gelyk het, het God woord gehou.  Abraham het vandag, soos God beloof het, ‘n reuse nageslag.  Hierdie teks is net een van meer as 7000 beloftes in Die Bybel.  Ek en jy het dalk al net soveel beloftes gemaak, maar hoeveel het ons gehou?  God hou elke belofte wat Hy maak, selfs die minder goeies soos die vernietiging van die aarde en alles daarop.  Ook Noag het die waarmaking van God se belofte eerstehands ervaar.

Wanneer jy na jou omstandighede kyk, het jy seker ook jou bedenkinge oor God se almag.  Die meeste van ons glo dat God uitkoms sal bied, maar ons wil darem ook nie vir altyd bly glo sonder dat iets gebeur nie. 

Vandag kan jy na Abraham se situasie kyk en jouself moed inpraat.  Al het Sara gesmag na ‘n kindjie, het haar moederskoot leeg gebly.  Hoe moedeloos moes sy nie gewees het toe sy haar vrugbare jare agterlaat en besef dat dit nooit gebeur het en dat dit nou te laat is om ooit te gebeur?  Ons ken die verhaal… hoe God die belofte gemaak het en hoe Sara uitgebars het van die lag… net om later wel ‘n seuntjie te baar. 

Hoe meer onmoontlik die situasie, hoe groter die kans dat God gaan deurkom.  Moet net nie ophou glo nie.   Jou bankrekening lyk dalk beroerd, maar dit beteken nie dat God nie geld van iewers gaan stuur nie… Jy is al so lank werkloos dat jy nie eens meer moeite doen om werk te soek nie, maar God gaan iemand na jou toe stuur wat vir jou ‘n werk gaan aanbied.   Jy bid al hoe lank dat jou kind uit die greep van verkeerde vriende verlos word, maar God gaan hom bevry…  Jou vrou dobbel jul hele lewe weg, maar wees verseker dat God haar lus vir dobbel totaal en al gaan wegneem.

Onmoontlik?  Nie as jy glo aan God se beloftes nie.

As jy bid vir reën en jy het nie ‘n sambreel byderhand nie, is jou geloof nie sterk genoeg nie.  God sê immers:  “Bid en jy sal ontvang… vra en vir jou sal gegee word…”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...