Tuesday 24 November 2015

Zeus

 Jesaja 48 : 13  Met my eie hand het Ek die aarde se fondamente gelê, deur my mag het Ek die hemelkoepel oopgesprei

Voel jy ook of jy die hele wereld op jou skouers rus?  Buiten jou eie probleme, dra jy ook swaar aan jou kinders en/of ouers se probleme.  Net soos jy dink jy kan asemskep, tref die volgende hou jou.  Dalk het jy ook nog probleme met jou motor, skoonouers, finansies, ‘n lekkende dak, wankelende verhoudings… die moontlikhede is net so legio soos jou probleme.

In New York, by die Rockefeller Sentrum, is daar ‘n brons standbeeld van die griekse god, Zeus, wat ‘n aardbol op sy skouers balanseer.  Zeus is gespierd, maar dit lyk amper asof hy beur en steier om die beeld omhoog te hou.

In teenstelling met hierdie beeld, dink ek aan die liedjie:  “He holds the whole world in His hands…” 

Interessant dat die St Patrick’s Katedraal oorkant die straat van hierdie beeld staan.  Binne die katedraal is daar ‘n uitbeelding van die geboorte van Jesus… die een wat gekom het om al ons probleme en sondes op Hom te neem.

Ek en jy wil die wereld en al sy probleme op ons skouers laai, terwyl God dit in Sy twee hande vashou.  Daar is geen rede hoekom ons so moet ‘suffer’ nie.  God wat die heelal geskep het, hou hierdie bolletjie waarop ek en jy woon in die holte van Sy hand.  Hy kreun, beur en steier nie onder die gewig daarvan nie.  Hy is ten volle in beheer van alles.  Een beweging van Sy hand en alles verander.

Laat ons nie op ons eie kragte staatmaak of probeer om Zeus te wees nie, maar ons swakheid en afhanklikheid van God erken en Hom vra om oor te neem.  Hy is heeltemal in staat om daardie las van jou te dra.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...