Tuesday 12 July 2016

Vertel van God se guns

Nehemia 2 : 18  Ek het hulle toe vertel hoe my God sy goeie hand oor my gehou het en wat die koning vir my gesê het. Hulle het gesê: “Kom ons bou!” en hulle het die goeie werk aangepak

Nehemia het daarvan gedroom om die mure van Jerusalem te herbou, maar hy het nie geld, materiaal, gereedskap of mannekrag gehad om dit te doen nie.  Wat hy in oorvloed gehad het, was teenstand.  Mense het hom probeer oortuig dat dit onmoontlik is.  Is mense ook besig om jou te ontmoedig? 

Nehemia kon maklik toegegee het, maar te midde van al die teenkanting, het hy vir hulle eerder vertel dat God se goeie hand oor hom gehou word.  Nehemia het geglo dat hy kan omdat hy in God se vermoëns geglo het. 

So begin hul toe die astronomiese taak om die muur te herbou.  Nehemia hou aan om tydig en ontydig vir hul te vertel van God se goedheid wat op hom rus.  Die resultaat? Hulle het die muur in rekordtyd herbou.  Dit behoort ten minste ‘n jaar of twee te geduur het, maar hul het dit in 52 dae klaargemaak.
Hierin is ‘n baie groot les vir ons.  Moenie die struikelblokke of onmoontlikhede uitwys nie.  Spreek eerder daardie beloftes van God uit en laat ander hoor dat jy weet God se guns rus op jou en jou lewe.  Daarmee saam geniet jy Sy beskerming, Sy genade en ook Sy liefde.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...