Tuesday 16 August 2016

Mossie geloof

Matteus 6:26  Kyk na die wilde voëls: hulle saai nie en hulle oes nie en hulle maak nie in skure bymekaar nie; julle hemelse Vader sorg vir hulle. Is julle nie baie meer werd as hulle nie?
Op wie vertrou jy vir voorsiening?  Jou werkgewer?  Jou salaris?   Jou ouers, man, vrou, kinders?  Het jy gemoedsrus oor die goed/mense op wie jy vertrou?  M.a.w. is daar waarborge?  Daar sal nooit personeelvermindering wees nie?  Jy is verseker van ‘n salaris vir die res van jou lewe?  Jy weet jou ouers, man, vrou, kinders sal vir jou sorg?
Op wie dink jy vertrou die wilde voëls vir voorsiening?  Die Engelse Bybel verwys na die sparrow (mossie)  Ek dink nie eens mossies vertrou nie.  Hulle WEET eenvoudig dat daar vandag iewers iets te ete sal wees.  Hoe weet ek dit?  Ek het hulle sit en dophou.  Eerstens, ek sien nie een van hulle wat paniekbevange rondhardloop en skree: “Dis nou al 10h00 en ek het nog niks te ete gehad nie!  Oh, my word, ek gaan omkom van die honger!  O, waar’s my Prozac?”  Tweedens, ek het nog nooit ‘n maer mossie gesien nie, wel ook nie ‘n oorgewig een nie.  Wie dink jy sorg vir hulle?  Hul Skepper sorg vir hulle. 
Nou lees ons weer die teks.  Kry jy waarheen ons hiermee oppad is?  So hoekom vertrou jy op alles rondom jou, behalwe jou Skepper?  Besef jy nie dat Hy jou ontsettend lief het nie?   Selfs meer as die wilde voëls, gras en lelies van die veld nie?  Jy weet immers dat Hy jou so liefgehad het dat Hy Sy eniggebore Seun gestuur het om vir jou aan die kruis te sterf.  As daar ooit Iemand was wat ‘n waardige getuigskrif het, dan is dit Hy.  En tog stel jy Hom nie aan oor jou lewe nie!  En dan wonder ons steeds hoekom ons op anti-depressante is en geen hoop vir die toekoms het nie!

Daarom het ek besluit om Hom te vertrou vir my toekoms.  Ek is reeds deur 8 herstrukturerings.  Daar kom ‘n punt waar enige iemand moet besluit:  Tot hiertoe en nie een tree verder nie.  I’ve been backing the wrong horse!  Dit was nie ‘n maklike besluit nie, maar weereens het ek gemoedsrus omdat God my tot op hierdie punt gebring het.  Ek het mossie geloof!

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...