Thursday 4 August 2016

Prys God

Psalm 34 : 2        Ek sal die Here altyd weer prys, sy lof sal altyd op my lippe wees.

Wanneer jy wakker word in die oggend, wat is jou eerste gedagte?  Sug jy en dink onmiddellik aan al jou probleme… aan nog ’n moeilike dag wat voorlê… sien jy op na die dag?  Dalk reken jy selfs gou uit hoeveel ure voor jy weer by die huis kan wees… jou hawe van veiligheid. 

Of verwag jy God se goedheid?  Sê jy vir jouself:  “Dit is die dag wat die Here gemaak het. Laat ek daaroor juig en vrolik wees.  Ek kan nie wag om te sien watter verrassings God vir my in stoor het nie.  Jipee!  Laat hierdie dag begin.”


Dit maak nie saak wat gister, verlede week, verlede maand of verlede jaar gebeur het nie.  Vandag is die begin van die res van jou lewe.  Jy beskik oor die vermoë om ‘n verandering te bewerkstellig. Alles mag teen jou wees.  Miskien het jy min geleenthede gehad of dalk het jy nie eens al die geleenthede gebruik wat oor jou pad gekom het nie.  Verwyte en spyt behoort tot die verlede. Van hierdie oomblik kyk jy vorentoe.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...