Wednesday 3 August 2016

See toe!

Matteus 21 : 21  Daarop antwoord Jesus hulle: “Dit verseker Ek julle: As julle geloof het en nie twyfel nie, sal julle kan doen wat Ek aan die vyeboom gedoen het. Meer nog: Julle sal vir hierdie berg kan sê: ‘Lig jou op en val in die see!’ en dit sal gebeur.

Ek het ‘n berg in my lewe, maar ek weet goed ek is nie die enigste mens met ‘n berg nie.  Elkeen van ons het een of ander berg.  Dit sal maklik wees om met jou te praat oor my berg.  Ons kan lekker derms rei gen elkeen kan sy prentjie so goed moontlik skilder.   Op die ou einde gaan ons ‘n hele gallery prentjies hê.  Ons kan praat tot die perde huis toe kom, maar ongelukkig gaan dit niks aan ons situasie verander nie.  Wat meesal gebeur is dat die situasie al erger lyk, hoe meer jy daaroor praat.  Op die ou end is dit al waaroor jy kan dink. 


Praat met God daaroor.  “Here, U ken my situasie. U weet hoe hopeloos dit lyk, maar dierbare Here, Ek weet dat U hierdie probleem kan omkeer.  Hemelse Vader, verwyder elke gryntjie twyfel en ongeloof uit my hart.  Vul my met Goddelike geloof en vertroue.  Van hierdie oomblik af glo ek wat U in my hart plaas.  Ek vul my gedagtes met gedagtes van hoop.  Uit my mond kom positiewe woorde en lofprysing.  Dankie Hemelse Vader dat ek my vertroue in U kan plaas.  Ek vra dit nie uit verdienste nie, maar enkel en alleen uit genade. Amen.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...