Saturday 3 September 2016

Vergifnis

Psalm 32 : 1  Dit gaan goed met die mens wie se oortredings nie gestraf word nie, wie se sonde vergewe word.

Hoe geseënd is ons nie om vergifnis van God te ontvang nie.  As jy kyk hoe ons leef, wat ons sê, wat ons doen, wat ons ander aandoen, raak dit al meer van ‘n wonderwerk. 

Dink maar net hoe moeilik dit is om iemand te vergeef wat jou te na gekom het.  Soms vra ek myself af: As ek God was, sou ek my vergeef het?  Die antwoord is nie altyd ja nie en tog vergeef God ons keer op keer.

Is daar iemand in jou lewe wat jy moet vergewe?  Wat hou jou terug?  Die feit dat jy vashou aan die seer hou die ander persoon geensins terug nie.  Dit maak hom of haar ook nie sleg voel nie.  Die enigste persoon wat hier benadeel word, is jy.  Die ander vraag is of jy dink dit wat iemand jou aangedoen het, is erger as wat Jesus moes verduur op aarde?  Tog het Hy ter wille van ons sondes gesterf en sodoende is ons absoluut vry.

Daardie daad het Jesus vrygelaat. Niemand op aarde hou Jesus gevange met haat of onvergifnis nie.  Jy kan dieselfde Vryheid geniet.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...