Wednesday 9 November 2016

Werk sal jy werk

Genisis 3:19  net deur harde werk sal jy kan eet

Hoeveel mense ken jy wat Saterdag of Sondag sê?  “Ek wens Maandag wil nou aanbreek… ek kan nie wag om te gaan werk nie.”  

Hoeveel mense ken jy wat doen waarvan hul hou? 

Bitter min mense verwesenlik hul kinderdrome.  As ek eendag groot is, wil ek ‘n… wees.

Werk is vir meeste mense ‘n plek waar hul om die een of ander rede opgeëindig het en toe maar die beste van ‘n slegte saak gemaak het.  Om alles te kroon, het die werk-landskap verander.  Jy kan nie meer net opdaag en doen wat jou hand vind om te doen nie.  Daar is teikens en doelwitte wat behaal moet word… meer en beter, hoër en hoër. 

Met die klim na boonste trappie van die suksesleer, word ‘n paar aan die broekspyp afgepluk en ander uit die pad gedruk sodat jy tog net eerste bo kan kom.  Om die klimmery makliker te maak, word bagasie afgegooi.  Naasteliefde waai eerste, dan integriteit, respek, lojaliteit... en moontlik ook eerlikheid.

Die ironie is dat wanneer jy hou van wat jy doen, maak geld nie eens saak nie.  Dit sal natuurlik ‘n bonus wees as Catherine Whitehorn se gesegde ‘n werklikheid kan word:  “Find something you like doing and get someone to pay you for doing it.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...