Wednesday 7 June 2017

Dankbaarheid

Psalm 16 : 5 & 6  Here, U is my lewe, U sorg vir my. Wat ek ontvang, kom alles van U af.  'n Pragtige deel is vir my afgemeet, ja, wat ek ontvang het, is vir my mooi.

Het jy al ooit voorraadopname oor jou lewe gedoen?  Omdat ons so met slegte nuus gebombardeer word, is ons geneig om net die slegte raak te sien of te onthou.  Selfs wanneer ons bid fokus ons op die negatiewe deur vir God ‘n lysie te gee van dit waarmee ons hulp nodig het.

Dalk moet ons fokus op die positiewe.  Sien God se versorging en beskerming raak.  Let op hoeveel daar reeds ontvang is en waardeer dit eerder as om te verlang na nog.  Begin met nuwe oë na jou omgewing kyk.  Wanneer jy besef dat jou werk ‘n gawe van God is, kyk jy met ander oë na jou salaris, voordele en baas.  Wanneer jy opstaan na ‘n goeie nagrus, het jy meer waardering vir jou bed, die dak oor jou kop en ‘n koppie warm koffie of tee.  Moenie opsien na die sleurtakies soos toebroodjies inpak en skoonmaak nie, waardeer dat jy iemand het om dit voor te doen.  As jy gesond en mobiel is, dink aan hulle in hospitale en in rolstoele.  Indien jy winkel toe kan gaan om voorraad aan te vul, moenie oor die pryse kla nie, wees bly dat jy dit wel nog kan bekostig.  Daar is soveel wat geen inkomste het nie. 

‘n Dankbare hart lig jou sommer vinnig uit die diepste put.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...