Thursday 8 June 2017

Troeteldiere

Job 39 : 1  “Kan jy vir 'n leeu sy prooi vang? Kan jy vir hom genoeg gee om te eet

Ons het 3 honde en ‘n kat, budgies en vissies.  Elke oggend en aand kry hulle kos.  Ek weet presies waarvan elkeen hou en maak seker dat hul bordjies so gevul word.  Snags maak ons seker dat elkeen ‘n veilige, droeë en warm slaapplekkie het.  Indien ons by uitsondering sou weggaan vir ‘n naweek, kry ons ‘n ‘petsitter’ om hul te versorg sodat hul nie ontwrig word deur byvoorbeeld in ‘n kennel te gaan bly nie. 

Dit klink seker na ‘n dierehemel, maar ek glo dat jy ‘n verantwoordelike diere eienaar moet wees.  As jy ‘n troeteldier wil hê, moet jy na hom of haar omsien, selfs al is hul nie meer die oulike babahondjie of katjie wat jou aanvanklik genoop het om hom/haar aan te skaf nie.  Ons een hond is al so oud, sy is op hartmedikasie. Die ander enetjie is blind in haar een ogie en doof.  Ook ons kat is doof en blind sedert sowat 6 maande gelede.  Dit beteken egter nie dat ek hul moet laat uitsit nie.  Hul het nou eers liefde en aandag nodig.  Al die jare het hul my oorlaai met liefde en toewyding, nou is dit my beurt om hul te bederf en 'n gerieflike 'oudag' te verseker.

Mense wat nie na hul troeteldiere omsien nie, moet myns insiens die voorreg ontsê word om een aan te hou.  Hoekom?  God het die mens aangestel oor die dier.  As jy ‘n ‘baas’ wil wees, moet jy ook optree soos ‘n baas.  God is ‘baas’ oor die diere en as jy deur Job lees, kry jy eintlik ‘n les in diereversorging.  As God die mens na Sy beeld geskape het, behoort ons ook Sy voorbeeld te volg op hierdie gebied.

Die maat waarmee ons meet, is ook die maat waarmee ons gemeet sal word.  Wees goed vir jou diere en versorg hul met liefde en toewyding… dit is immers hoe jy versorg word deur God.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...