Wednesday 13 September 2017

Wie is nou eintlik die dier?

Genesis 1:26  Toe het God gesê: “Kom Ons maak die mens as ons verteenwoordiger, ons beeld, sodat hy kan heers oor die vis in die see, die voëls in die lug, die mak diere, die wilde diere en al die diere wat op die aarde kruip.”

My Achilles hill is beslis diere.  Eerstens breek dit my hart en tweedens raak ek ‘n ander mens as ek agterkom jy mishandel ‘n dier. 

Onlangs verneem ek van hierdie bull mastiff wat so verskriklik mishandel is.  Mense het foto’s op sosiale media gedeel en kort voor lank is hy aangeneem.  Die nuwe eienaar het geweet hy het longontsteking en dat sy ore afgesny was, maar hy het nie geweet watter ander verskriklike onreg hierdie dier aangedoen is nie.

Toe hy die dier veeaarts toe neem vir behandeling van sy longontsteking, moes die veeaarts ‘n pyp in sy keel afdruk.  Dis toe dat die veeaarts agterkom dat die hond geen tong het nie.  Wie ookal sy ore afgesny het, moes dit goedgedink het om die dier se tong heel agter in sy keel af te sny.

Toe ek hiervan hoor, was my eerste vraag:  “Wie is nou eintlik die dier in hierdie verhaal?”  Jy kan nie verwag om ‘n mens genoem te word as jy so iets aan ‘n dier doen nie.  Ek gee nie om wat die situasie was nie, NIKS regverdig sulke mishandeling nie.

God het die mens oor die dier aangestel, dit beteken nie dat jy die reg het om enige dier te mishandel nie.  Ek glo dat jy jou straf sal kry, sou jy dit doen.

Genadiglik is daar ‘n gelukkige einde vir hierdie hond.   Hy word oorlaai met liefde en hy gee sonder selfverwyt tienvoudig terug. 

Vandag wil ek vir jou vra om dit te oorweeg om liewer ‘n dier aan te neem en hul te wys dat nie alle mense monsters is nie.  Gee hul ‘n tweede kans. 

Dalk wonder jy ook of dit toeval is dat God agterstevoor gespel ‘dog’ lees.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...