Wednesday 11 October 2017

Dubbel soveel terug

Isaiah 61: 7    In plaas van vernedering sal julle twee keer soveel besittings hê as tevore, in plaas van minagting sal julle lof ontvang oor wat julle besit. Julle sal in julle land twee keer soveel besit as tevore en julle sal altyd vreugde hê.

As ek myself sou toelaat, kon ek baie maklik verbitterd deur die lewe gegaan het.  Ek het nie soveel geleenthede soos ander kinders gehad nie… ek het eintlik nie ‘n jongmens lewe gehad nie omdat ek soveel verantwoordelikhede gehad het… mense het my ingeloop, van my gesteel… my man het my verkul…

Ek het egter gekies om nie in die verlede te bly leef nie.  As ek werklik eerlik is, moet ek erken dat God vir my veel meer gegee het as wat ek ooit verloor het.  Wat ek verloor het, was in elk geval nooit myne nie.  Dit was net aan my geleen.  Dit waardeur ek gegaan het, het my egter die geleentheid gegee om van God se goedheid te getuig.

Waaroor is jy vandag bitter? Vra jouself af of dit enige iets aan die situasie verander as jy hierdie bitterheid koester?  Ek dink die antwoord is nee?  En tog leef ons jare lank met hierdie bitterheid saam. 

Dalk het jy veel meer rede as ek om bitter te wees.  Jy is dalk vir aanneming weggegee… jy is dalk verkrag… iemand is dalk met al jou aftreegeld fort?  Ons het elkeen ons eie bitterpartytjie… ek het ook myne gehad, maar daar kom ‘n tyd om aan te beweeg.

God hef ons op en seën ons met dubbel soveel as wat ons gehad het.  Gee jou pyn, seerkry, hartseer, vernedering… elke moontlike gevoel van verlies aan Hom en laat dit daar sodat jy kan vry wees om te ontvang wat Hy vir jou wil gee.


Ongelukkig kan jy nie ontvang terwyl jou hande vol is van die verlede nie.  Eers wanneer jy laat gaan, is daar ruimte om te ontvang.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...