Sunday 15 April 2018

Wees stil


Psalm 62 : 6  Ek kan net by God stil wees en Weet Hy sal my help

In Suid-Afrika is daar onrus op die oomblik.  Dis onseker tye.  Grondonteiening word daar gesê, gaan nie net landbougrond raak nie.  Dit gaan alle grond/eiendom raak.

Ons kan nagte daaroor wakker lê, die een vergadering en konferense na mekaar beplan en praat en praat en praat… ons kan planne beraam… ons kan wraakgedagtes koester…  Gaan dit enigsins keer dat planne deurgevoer word?  Ek dink nie so nie.

Die enigste hoop op gemoedsrus vind ons in God se Woord.  Ons vertrou op Hom en wanneer ons by Hom rus vind, weet ons ook dat Hy in beheer is. 

Die duiwel is listig en hy weet baie goed dat vrees ons sal laat twyfel.  Moenie toelaat dat vrees vatplek kry in jou lewe nie.

God was en is steeds in beheer.  Ek glo nie vir een oomblik dat God sal toelaat dat Sy kinders tenagekom word nie.

Miga 2 : 1-2  Ellende wag vir julle wat rampe teen ander beplan, wat op die bed lê en dink aan kwaad om te doen, wat dit vroeg in die môre gaan uitvoer omdat hulle die mag in die hande het.  Hulle begeer 'n stuk grond en vat dit, huise, en lê beslag daarop. Hulle kul 'n man uit sy huis uit, 'n mens uit sy besitting uit.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...