Thursday 31 May 2018

Gesindheid


Numeri 14 : 24  Maar omdat my dienaar Kaleb 'n ander gesindheid het en My getrou gevolg het, sal Ek hom inbring in die land wat hy gaan verken het, en sy nageslag sal dit besit.

Ons weet dat Moses 12 verspieders na die beloofde land gestuur het.  Die mense van Israel het net buite die land kamp opgeslaan en was baie opgewonde oor die land van melk en heuning waarnatoe hul al so lank op pad is.  Uiteindelik... nou moet hul net op die verspieders wag om terugvoer te gee en dan sal hul die land kan ingaan.  

Na 40 dae, kom tien mans terug met ‘n redelik negatiewe rapport.  “Moses, die mense is so groot soos reuse.  Ons sal hul nooit kan verslaan nie.”  Die nuus versprei natuurlik soos veldbrand onder die mense en hul begin kla en murmureer.

Een van die verspieders, Kaleb, het egter ‘n ander siening:  “Moses, ons is in staat om die mense te verslaan en die land in te neem, want God sal met ons wees.”

Interessant om te onthou al 10 verspieders het dieselfde land gesien, maar net een het ‘n positiewe uitkyk gehad.  Hoekom?  Kaleb se houding was anders.  Hy het dinge uit ‘n ander perspektief beskou.  Terwyl ander op die reuse gefokus het, het Kaleb op God gefokus. 

Die hartseer uiteinde is dat diegene wat negatief was, nooit die land binne gegaan het nie.  Na jare van trek en ontbering en swaarkry, kon hul net met leepoë na die land kyk.  Eers wanneer hul almal gesterf het, sou God vir Kaleb en die nuwe generasie die land laat binnetrek.

Hoe lyk jou gesindheid, jou houding?  Is jy positief of negatief. Kyk jy na die reuse en word ontmoedig, of kyk jy na God en glo dat met Hom jy tot alles in staat is.

Moenie na enige iemand luister behalwe God nie.  God sê:  “Kies om My Woord te glo, kies om My te gehoorsaam en ek sal jou die beloofde land inlei.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...