Sunday 16 September 2018

God wil help


Jesaja 33 : 10 Ek gaan nou ingryp, sê die Here, Ek gaan optree, Ek gaan my mag laat geld.

Hoe gaan dit vandag met jou?  Is jy op ‘n goeie plek in jou lewe?  Het jy alles wat nodig is en het jy alles bereik wat jy wou bereik?  Is die lewe vir jou net maanskyn en rose?  Dalk is jy so gelukkig dat jy eintlik verveeld is?

Daar is nie ‘n mens wat nog nie donker tye beleef het nie.  Almal van ons kom op ‘n plek in ons lewe waar ons nie mooi weet watter kant toe nie.  Kyk maar net hoeveel skatryk mense hul eie lewens probeer neem.

En eintlik is dit heeltemal onnodig dat ons verlate en alleen moet voel wanneer die onweerswolke in ons lewens saampak.  Kyk weer na die teks se woorde.  God sien die dringendheid en Hy wil onmiddellik ingryp. 

God almagtig is aan jou kant.  Jy het toegang tot die Magtige Opperheer, die God wat net spreek en dinge gebeur… gaan lees maar net die deel oor die skepping in Genesis. 

Moenie vandag op moedverloor se vlakte sit en dit oorweeg om ‘n einde aan jou ellende te maak nie.  Roep God se hulp in.  Wanneer jy tot Hom nader, nader Hy tot jou.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...