Tuesday 6 November 2018

Dis sonde!


Genesis 39 : 9  Hoe kan ek so 'n verkeerde ding doen? Ek sal mos teen God sondig!”

Potifar, 'n amptenaar van die farao en hoof van die lyfwag, 'n Egiptenaar van geboorte, het vir Josef by die Ismaeliete gekoop wat hom Egipte toe gevat het.

Potifar was Josef goedgesind en hy het hom oor alles in sy paleis aangestel.  Ons lees dat Josef fris gebou was en mooi.  Sy eienaar se vrou het dit ook opgemerk en Josef verlei.  
“Kom slaap by my.”  Josef het nie toegegee nie.  Hy het haar herinner hoe goed haar man vir hom is en dat dit oneties sal wees om iets so verkeerd aan iemand te doen wat goed is vir jou.  Josef is ook nie skaam om duidelik te maak dat hy ‘n kind van God is nie.  Hy sê dan ook vir haar in die teks hierbo dat dit ‘n sonde teen God sou wees om by haar te slaap.

Hoeveel mense sou so standvastig gebly het as versoeking hul pad kruis?  Seks word dikwels as ‘n betaalmiddel gebruik.  Slaap by my en ek maak vir jou deure oop. 

Behalwe dat dit kortsigtig is, gee jy die persoon mag.  Daardie persoon weet dat jy enige iets sal doen om te kom waar jy wil wees.  Respek is verseker by die deur uit.  En die eise kan net meer raak. 

So iemand sal ongelukkig weer een of ander tyd ‘n nuwe prooi ontdek en dan het jy jou reputasie verniet opgeoffer.  Maar nog erger, jy het het teen God gesondig. 

Jy kan nooit goed voel oor egbreuk nie.  Dit is nooit geregverdig nie.  Staan sterk soos Josef en jy sal die vrugte van gehoorsaamheid pluk.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...