Sunday 25 November 2018

Omarm swaarkry


Romeine 5 : 3 – 4  Dit is egter nie al nie. Ons verheug ons ook in die swaarkry, want ons weet: swaarkry kweek volharding, en volharding kweek egtheid van geloof, en egtheid van geloof kweek hoop;

Regtig Paulus!  Moet ek my regtig verheug in my swaarkry? 

Niemand staan tog in die oggend op en dink… laat ek sien wat ek vandag kan doen om die lewe vir my so uitdagend as moontlik te maak nie!  Ek hoop daar is sommer groot moeilikheid op pad!

Dan besef jy egter waarheen Paulus mik.  Hy besef dat ons deur swaarkry geloofspiere ontwikkel.  Want hoe swaarder ons kry, hoe meer tyd spandeer ons met God en hoe meer tyd ons met God spandeer, hoe meer groei ons in geloof.  Geloof is immers om te hoop.  Wanneer jy glo, hoop jy dit waarin jy glo gaan gebeur.

Wees dus bly wanneer jy deur ‘n beproewings gaan; dis ‘n kosbare tyd.  Ek moet ook erken dat ek nogal terugverlang na tye toe ons dit nie breed gehad het nie, want selfs as gesin het dit ons saamgesnoer.  Dis wanneer dit te maklik gaan dat gesinne ook elkeen hul eie rigting begin inslaan en mekaar nie meer nodig het nie en saam met dit ook nie meer vir God nie.

Goud gaan deur ‘n ontsaglike hitteproses om gesuiwer te word en net so word ons ook gesuiwer wanneer ons deur hierdie smeltkroes van die lewe gaan.  Moet dus nie swaarkrytye omwens nie.  Omarm dit eerder.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...