Tuesday 4 December 2018

God is met jou


Jesaja 41 : 10  Moenie bang wees nie, Ek is by jou, moenie bekommerd wees nie, Ek is jou God. Ek versterk jou, Ek help jou, Ek hou jou vas, met my eie hand red Ek jou.

Is jy iemand wat teikens moet bereik… in verkope van watter aard ookal?  Werk jy jouself oor ‘n mik, maar jy bereik eenvoudig nie sukses nie?  In verkope het jy vele vaardighede nodig, maar een daarvan is deursettingsvermoë.  Jy moet as’t ware daardie hond wees wat nie die been laat gaan nie.  Meeste mense gee te maklik op.

Ek lees iets baie interessant.  Meer as die helfte van verkoopsmense misluk omdat hulle nie ‘n tweede of derde keer teruggaan nie.  Omtrent 58 persent maak een oproep en stop dan.  25 persent maak twee oproepe en stop dan.  Vyftien present maak drie oproepe en stop dan.  Twaalf present wat weer en weer teruggaan, maak 80 persent van alle verkope uit.

Niemand staan in die oggend op en wonder hoe hul vandag kan misluk nie.  Nee, almal wil sukses behaal.  Meeste mense werk 8 ure en jy wil hê dit moet agt ure wees wat tel.  Moenie met mislukking tevrede wees nie.  Staan elke keer op as jy val en probeer weer.  Partykeer is dit juis daardie laaste sleutel aan die bos wat die deur oopsluit.  En onthou God is met jou.  Filippense 1 : 6  Ek is veral ook daarvan oortuig dat God, wat die goeie werk in julle begin het, dit end-uit sal voer en dit sal voleindig op die dag wanneer Christus Jesus kom.

Net diegene wat ‘n wedloop voltooi, staan ‘n kans om beloon te word.  As jy dit net begin en nie klaarmaak nie, is daar geen hoop op beloning.  Dis nie hoe jy begin nie, maar hoe jy eindig. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...