Monday 3 December 2018

God se guns


2 Korintiërs 6 : 2  Hy sê: “Op die regte tyd het Ek jou gebede verhoor, en op die dag van redding het Ek jou gehelp.” Kyk, nou is dit die regte tyd, nou is dit die dag van redding.

Soms bid ons en God verhoor ons gebede, maar ons besef dit nie eens nie.  Ons bid vir ‘n deurbraak, maar ons glo dit sal volgende week, volgende maand of 20 jaar van nou kom.  Om die een of ander rede verwag ons nie dat God gebede op die oomblik kan beantwoord nie. 

Daarom wil ek vandag vir jou sê:  “Nou is die tyd vir God se guns.  Nie volgende week, volgende maand of 20 jaar van nou.  Nee, nou is dit tyd wat God jou wil verstom met Sy goedheid en oorweldig met Sy liefde.”

Iets ongelooflik is op die punt om te gebeur.  Is jy gereed daarvoor?  God wil hê dat jy weet jy leef in ‘n tyd waar Sy guns op jou rus. 

Jy is alreeds spesiaal omdat Jy gered is deur Jesus Christus.  Daarom is Jy ook in ‘n posisie om seëninge en voordele uit Sy hand te ontvang.  Wat behels dit vra jy?  Jy vind dit in Die Woord:  Ewige Lewe, vrede, vreugde, hoop, gesondheid, voorsiening, beskerming, ens, ens, ens.  Sy guns duur ‘n leeftyd en dit sal letterlik ‘n leeftyd vir jou neem om dit op te gebruik. 



No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...