Sunday 27 January 2019

Kain & Abel


Genesis 4 : 5  Kain het baie kwaad geword en hy was bedruk.

Tweelingseuntjies kom die wêreld binne.  Dubbele vreugde sou meeste dink, maar helaas die eerste twee kinders op aarde het in alle opsigte verskil en afgunstigheid was van vroeg af te bespeur.  Dit moes vir Adam en Evan 'n ontnugtering gewees het.  Eers die vreugde van twee lede wat by die gesin gevoeg word en dan die voortdurende stryd om die twee uitmekaar te hou.

In baie gesinne kom boeties en sussies ook nie oor die weg nie.  Dit is so moeilik vir 'n ouer, want jy is vir al jou kinders ewe lief en al wat jy begeer is rus en vrede. 

Kain vermoor sy broer en het die vermetelheid om nie net vir God te jok nie, maar hy is ook cheeky.  Wanneer God by hom wil weet waar Abel is, vra hy:  "Ek weet nie.  Moet ek dan my broer oppas?" 

Soos Kain, dink ons ook partykeer God weet nie wat ons gedoen het nie.  Leuens kan mense 'n rat voor die oë draai, maar jy kan nie vir God lieg nie.  Hy weet alles.  Hy weet wat jy gaan sê nog voor jy jou mond oopgemaak het.

So arrogant as wat Kain is, besef hy gou dat 'n lewe sonder God 'n riller kan wees.  "My straf is te swaar om te dra.  U verdryf my nou van my grond af, en tot U het ek nie meer toegang nie.  Ek sal 'n doellose swerwer op aarde wees, en wie my raakloop, sal my vermoor."

En God begenadig 'n moordenaar en bedrieër.  Sy genade is ook groot genoeg vir Kain.  God gee hom 'n teken sodat niemand wat hom raakloop, hom sou doodmaak nie.

Dieselfde omgee God het ook vir Adam en Eva met 'n seun in die plek van Abel gegee.  vers 25 "God het vir my 'n ander kind gegee in die plek van Abel omdat Kain hom vermoor het.

Soms is al wat ons as ouers kan doen om vir ons kinders te bid... vir ons kinders, maar ook vir wysheid vir ons as ouers.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...