Thursday 17 January 2019

Niks is vir God onmoontlik nie


Jeremia 32 : 25  En tog sê U, Here my God, vir my: ‘Gaan koop vir jou 'n stuk grond met silwer en sorg dat jy getuies het,’ en dít noudat die stad in die mag van die Galdeërs gegee is.”

Ek is seker daarvan Jeremia het gevra:  “Here, hoe kan u vir my sê om grond te koop terwyl die stad oorgeneem is? “  Dit maak mos nie sin nie.

Kom ons herinner ons ook soos Jeremia in vers 21 aan die tekens en wonders wat God in Egipte gedoen het toe Hy Sy volk daar uitgelei het na die land van melk en heuning waarvan hy praat in vers 22.  Ja, die volk het afgedwaal (oor geslagte heen) en hul word nou gestraf, maar aan die einde van die Hoofstuk word hul teruggebring. Vers 37 – 40  Ek sal hulle bymekaarmaak uit al die lande waarheen Ek hulle verjaag het in my gloeiende toorn en in my groot woede. Ek sal hulle hierheen terugbring en hulle sal hier rustig kom woon.  Hulle sal my volk wees en Ek sal hulle God wees.  Ek sal hulle 'n onverdeelde hart en 'n vaste koers gee: hulle sal My altyd dien vir hulle eie beswil en vir dié van hulle kinders na hulle.  Ek sal 'n blywende verbond met hulle sluit. Ek sal nooit ophou om aan hulle goed te doen nie en Ek sal in hulle die begeerte lê om My te dien en nie van My af weg te draai nie.

Ook ons is nie sonder sonde in hierdie land nie.  Ook ons staan skuldig.  Met elke geslag word dit erger.  Daar is byna geen grens meer tussen reg en verkeerd nie.  Ons het ook afgode wat ons aanbid eerder as die Lewende God.

Daar is hoop vir ons… vir ons land.  Die onrus sal bedaar.  Daar sal weer grond gekoop en verkoop word.  Dinge sal weer regkom soos in Jeremia se tyd.  Vers 27  Ek is die Here die God van al die mense. Is iets vir My onmoontlik?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...