Thursday 28 February 2019

Reuse


Numeri 13 : 33  Ons het daar ook die reuse gesien. Die Enakiete stam van hulle af. Ons was soos sprinkane in ons eie oë, en so was ons ook in hulle oë.”

Tien van die twaalf spioene wat uit Kanaan teruggekeer het, het gerapporteer dat die Enakiete reusagtig groot is.  In verhouding voel hul soos ‘n sprinkaan teenoor ‘n reus.

Twee van die twaalf, Josua en Kaleb, het dieselfde reuse gesien, maar hul uitkyk verskil.  Vers 30 Laat ons optrek en die land gaan oorneem.  Ons is daartoe in staat. 

Josua en Kaleb het geweet dat hul die reuse kan oorwin omdat God met hul sou wees.  Die ander was bereid om agter te bly, sonder God.  Sjoe, ek face eerder my Goliat met God aan my Sy as 'n dwerg sonder Hom.

God het ‘n plan vir jou lewe net soos wat hy ‘n plan vir die Israeliete gehad het.  Dalk weet jy nie hoe dit kan manifesteer nie, want jy sien net die reuse probleme raak waarmee jy gekonfronteer is.  Kyk na hierdie reuse met Kaleb en Josua oë.  Jy is in staat om hierdie reuse te verslaan, want God is met jou.  Jy het ‘n doel wat deur God bepaal is en geen verskoning om dit nie te vervul nie.  As jy sê ek is te swak, sê God:  my krag kom juis in swakheid tot volle verwesenliking (2 Kor 12 : 9).  Dalk gebruik jy jou verlede as verskoning.  God sê:  Die ou dinge is verby, kyk die nuwe is hier! (2 Kor 5 : 17).

Ek dink nie die probleem is God se geloof in ons nie.  Die probleem is ons geloof in God. 

Ons is nooit aan ons eie lot oorgelaat nie.  God is altyd daar en geen reus staan ‘n kans teen Hom nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...