Sunday 3 March 2019

Goedheid, draagsaamheid en geduld


Romeine 2 : 4  God is ryk in goedheid, verdraagsaamheid en geduld! Sê dit vir jou niks nie? Besef jy nie dat God jou deur sy goedheid tot bekering wil lei nie?

Het jy al iemand vermy omdat jy hulle eenvoudig nie in die oë kan kyk a.g.v. wat jy gesê of gedoen het nie? 

Soms demonstreer ons dieselfde houding teenoor God.  Ons weet ons was verkeerd en nou vermy ons Hom, nie dat dit moontlik is nie, maar ons bid nie meer nie, ons gaan nie kerk toe nie, want ons voel skuldig.  Selfs Adam en Eva het probeer wegkruip.  Dis meesal omdat ons reken dat God soos ons is wat kwaad is vir iemand as hul iets verkeerd gedoen het.  En omdat ons mense straf wat gefouteer het, hou ons asem op vir die straf wat op pad is.

Omdat ons soos mense dink, reflekteer ons meesal menslike gedrag en optredes op God, maar dit is nie hoe Hy is nie.  Sy liefde is te groot vir jou.  Jy is te spesiaal vir Hom.  Hy kan eenvoudig nie vir jou kwaad wees nie.  As Hy ‘n God was wat met ‘n stok gereed gestaan het om elke verkeerde beweging te straf, sou niemand ooit tot bekering gekom het nie.  Hy is liefde en Sy liefde strek verder as enige sonde.  God verwerp jou nooit as gevolg van jou dade nie.  Om die waarheid te sê, Hy verwerp niemand wat na Hom toe kom nie.  En onthou, die prys vir ons sondes is reeds betaal aan die kruis van Golgota deur Jesus Christus.

So moenie langer wegkruip nie.  Sy genade en vergifnis is genoeg vir jou.  Moenie dat vrees vir verwerping jou terughou nie.  Sy belofe dat Hy jou nooit sal begewe of verlaat nie, staan steeds. 



No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...