Monday 18 February 2019

Toewyding

Hosea 6:6 want Ek verwag liefde eerder as offers, toewyding aan My eerder as brandoffers.

Toewyding is nie juis die onderwerp van die dag nie.  Ons is ‘n bakhand-generasie.  Daarom sal ons daar wees terwyl dit goed gaan, daar uitgedeel word, maar wanneer die voorsiening opdroog, verdwyn ons soos mis voor die son.

Ons wil veral nie betrokke raak nie.  Mense moet net nie iets van my verwag nie.  Daarom groet ons nie ons bure nie, want ons wil mense nie naby ons toelaat nie.

Ons fobie vir toewyding raak elke aspek van ons lewe.  Egskeidingsyfers neem toe terwyl die hoeveelheid mense wat trou, afneem.  Dis hoekom verhoudings so maklik sneuwel.  As dit nie werk nie, beweeg ons aan.  Ons doen nie moeite nie… is nie bereid om op te offer of die minste te wees nie. 

Vasbyt en deurdruk ten spyte van omstandighede is te veel moeite.  Handoek ingooi is veel makliker.  Dalk is dit hoekom soveel graad eentjies nooit matriek haal nie en diegene wat gelukkig is om te gaan studeer, dikwels opskop.

Selfs wat ons geloofsake betref is daar min toewyding.  Kerke loop leeg.  Vir baie van ons is dit moeite om elke Sondag kerk toe te gaan.  Wie woon nog bidure of hemelvaartdienste by? 

Baie kinders word geld in die hand gestop eerder as wat hul ouers gehaltetyd saam met hul deurbring.  En dan gooi ons saam met ander hande in die lug en vra:  “Wat word van die jeug?” 

Toewyding is wat God van ons verwag.  Hoe kan jy meer toegewyd raak?  Psalm 86:11 Leer my u pad, Here, ek wil wandel in u waarheid; leer my U met toewyding dien

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...