Tuesday 12 February 2019

Wat sal ek sê?

Matteus 10 : 19  Moet julle nie bekommer oor hoe of wat julle moet sê nie, want op daardie oomblik sal God aan julle gee wat julle moet sê

Party mense weet altyd wat om te sê.  Hulle het die vermoë om te troos, te bemoedig, te inspireer… woorde ontbreek hul nooit.

Hoe dit ookal sy, meeste van ons kom op ‘n plek dat ons nie weet wat om te sê nie.  Wat sê jy vir ‘n ouer wat ‘n kind aan die dood afgestaan het?  Wat sê jy vir iemand wat gehoor het hul het net twee maande oor om te leef?  Wat sê jy vir iemand wat alles verloor het waarvoor hul jare lank gewerk het?  Wat sê jy vir die mamma wat tevergeefs wag dat haar kinders vir haar kom kuier?  Wat sê jy vir iemand wat nie in God glo nie?

Dis wanneer jy besef dat jy Goddelike ingryping nodig het.  Net God kan die regte woorde in jou mond lê. 

Ook in jou eie lewe is daar onbeantwoorde vrae?  Jy verstaan dalk nie waardeur jy gaan nie.  Jy vra hoekom ek?  Wanneer gaan ek weer lag?  Ons het nie al die antwoorde nie, maar God het.  Vra Hom vir insig en wysheid.  Hy is alwys en alwetend.  

Psalm 31 : 7 – 8  My vertroue stel ek in die Here.  Ek wil jubel en juig oor u troue liefde;  U was nie onverskillig teenoor my ellende nie;  U het die bedreiging van my lewe raak gesien.

Wat jy ookal vandag moet deurgaan, God staan nie onverskillig nie

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...