Sunday 31 March 2019

Goedheid en guns


Weet jy wat besef ek?  As jy nie verwag dat jou drome sal waar word nie, dan sal dit nie… as jy nie verwag om los te breek van slegte gewoontes nie, dan sal jy nie… As jy nie glo dat die daar uitkoms is… dat dit nie is waar jy vir ewig sal bly nie, sal jy nooit die oorwinning smaak nie, want jy (en ek sluit myself hierby in) is besig om God te beperk. 

Daar is geen perke op wat God kan doen nie.  Daar is geen perk op wat Hy vir jou kan doen nie.  En wat meer is, Hy kan dit in en deur jou doen as jy net jou denkwyse verander.  

Begin glo dat jy geseend is, dat jy kosbaar is, dat jy meer as ‘n oorwinnaar is.  Jy is bestem om ‘n ‘legacy’ agter te laat.  Herinner jouself  elke minuut van die dag dat God oorwinning in stoor het vir jou, dat sy guns jou omring soos ‘n skild.  Hebreërs 13 : 5  God self het gesê: “Ek sal jou nooit verlaat nie, jou nooit in die steek laat nie.” Ook in Psalm 91 : 9 & 10 is daar vir jou ‘n belofte:  Omdat jy die Here as skuilplek geneem het, die Allerhoogste as jou beskermer, sal geen onheil jou tref en geen plaag naby jou woonplek kom nie.

Guns is nooit toevallig nie.  Neem die eerste tree daarheen.

Ek bid dat jou toekoms gevul sal wees met guns en onverwagte seëninge en dat Sy goedheid en guns jou sal volg al die dae van jou lewe.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...