Monday 1 April 2019

Omring deur berge


Psalm 125 : 2 Soos die berge Jerusalem aan alle kante beskerm, so beskerm die Here sy volk, nou en vir altyd.

Ek lees onlangs van ‘n jong, hoogs swanger mamma, wat met ‘n kleuter op die lughawe wag om ‘n vlug te haal.  Die kleintjie is moeilik en gooi later ‘n ‘tantrum’.  Raadop sak die mamma langs die seuntjie op die grond neer, sak haar gesig in haar hande en begin saggies huil.  Asof gestuur, kom 7 vroue na die mamma en kind.  Een trek die seuntjie se aandag af, nog een gee ‘n eetdingetjie en water, ‘n ander troos die mamma en help haar op.  Nie een van hulle praat nie, maar elkeen doen hul deel om die mamma deur en uit die krisis te help.  Toe alles gekalmeer is, stap hul na hul sitplekke.  Die mamma slaak ‘n sug van verligting en glimlag skaam na die ‘engele’ wat haar pad gekruis het.

Die besige stad Jerusalem is inderdaad omring deur die Olyfberg, Die berg Moria en Zion.  Op dieselfde manier omring God ook Sy kinders, ondersteun en hou Hy wag oor ons, nou en vir altyd. 

Wanneer jy weer deur moeilike, stresvolle, uitmergelende tye gaan, kyk op na die berge.  Hier in die Weskaap is omring deur berge.  Psalm 121 : 1 & 2 Ek kyk op na die berge: waarvandaan sal daar vir my hulp kom? My hulp kom van die Here wat hemel en aarde gemaak het.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...