Thursday 7 March 2019

Jy is in beheer


Job 22 : 28  Wat jy besluit, sal uitgevoer word, dit sal voorspoedig gaan met jou.

Het jy al ooit aan die krag gedink van die stelling:  “Ek is.”?  Jy sien, wat op hierdie twee woordjies volg bepaal die verloop van jou lewe.  Ek is geseënd… Ek is sterk en gesond… of Ek is dom… Ek is onnosel…  Kan jy sien hoe dit wat op “ek is” volg die verloop van jou lewe kan bepaal?  Dit kan uitloop op sukses of mislukking. 

Die beginsel is eenvoudig.  Regdeur elke dag stel die “ek is” vir jou voor ‘n keuse.  Gaan jou stelling positief of negatief wees?  Moenie die negatiewe “ek isse” oor jou lewe spreek nie.  Jy kan nie teen jouself wees nie, daar is genoeg mense wat jou ‘n harde tyd kan of gaan gee.

Wanneer jy deur die dag gaan en sê:  “Ek is geseënd”, kan jy maar weet seëninge is op pad.  Sou jy sê:  “Ek is talentvol” sal jy ‘n nuwe talent ontdek, ens, ens, ens.  Jy nooi as’t ware voorspoed in jou lewe in. 

Staan soggens op en maak ‘n daadwerklike besluit om positiewe insprake in jou eie lewe in te spreek.  Maak altyd seker dat God se waarheid die “Ek is” stellings volg.  Hy glo in jou.  Hy glo jy is spesiaal en uniek en tot alles in staat omdat Hy self daardie kragte vir jou gee.




No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...