Tuesday 5 March 2019

Onwaarskynlik


Jesaja 55 : 8  My gedagtes is nie julle gedagtes nie, en julle optrede nie soos Myne nie, sê die Here;

Onlangs wen een persoon die grootste bedrag ooit met die Lotto.  R232 miljoen.  Die wenner is 55 jaar oud en het baie jare van die hand na die mond geleef.  Hy het altyd op God vertrou om te voorsien en is dankbaar dat hy nou sy belofte aan sy kinders kan nakom om vir hul goeie geleerdheid en ‘n dak oor hul koppe kan gee.

Voor jy my kruisig oor die Lotto… of dobbel sonde is al dan nie… kom ons raak so ‘n bietjie rustig.

Ons het almal drome en doelwitte.  Meeste mense doen hul beste om hul geloof te strek en te glo dat hul eendag daardie drome gaan bewaarheid… sou hul die regte mense ontmoet of die regte ‘breaks’ kry.  In ons koppe sal die oomblik 'groot' wees.  Dan sou ons arriveer.  Hier is ‘n openbaring… Wat ons dink groot is, is nie groot vir God nie.  Hy het die heelal geskep.  Hy het net gepraat en die skepping het gebeur. 

Ek glo die Lotto wenner het net gehoop om genoeg te hê.  Vandag het hy meer as wat hy seker in sy leeftyd sal kan uitleef.  Ek dink nie hy het enige idee hoeveel geld hy gewen het nie. 

As God ‘n prostituut kan gebruik om Josua en sy manne weg te steek kan Hy seker die Lotto gebruik om iemand se droom te bewaarheid.  Ek glo in God se voorsiening en daarom speel ek nie die Lotto nie, maar ek glo dat God soms op onwaarskynlike maniere te werk gaan.  ‘n Maagd word swanger, ‘n skaapwagter word koning, ‘n walvis sluk vir Jona in… soos Hy sê… Sy gedagtes en optrede is nie ons s’n nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...